Veelgestelde vragen

V: Ik probeer in te loggen met mijn lidnummer maar dit lukt niet. Wat moet ik nu doen?

A: Om in te loggen op dcnwebshop.nl gebruik je je lidnummer als gebruikersnaam en het wachtwoord dat je vindt op je lidmaatschapskaart. Let op, het lidnummer moet altijd als 4-cijferig getal ingevoerd worden, b.v. lidnummer 1 moet als 0001 worden ingevoerd, lidnummer 252 als 0252, etc. In het wachtwoord komen de cijfers 0 en 1 niet voor en alle letters zijn hoofdletters. Lukt het inloggen toch niet, dan kun je een bericht met daarin in elk geval je lidnummer en een korte omschrijving van het probleem aan de webshopbeheerder sturen. Deze zal proberen het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. We streven er naar alle problemen binnen 24 uur op te lossen, echter dit lukt niet altijd en het kan in bijzonder gevallen enkele dagen duren voor je een reactie krijgt.

V: Ik ben geen lid van DAF Club Nederland, kan ik wel in de D.C.N. webshop onderdelen kopen?

A: Nee, u moet lid zijn van DAF Club Nederland om in de shop onderdelen te kopen. En dat biedt ook vele andere voordelen! Wanneer u lid wilt worden kunt u contact opnemen met het secretariaat van DAF Club Nederland. Voor meer informatie kunt u ook terecht op de website van Daf Club Nederland. Wij verwelkomen u graag als lid!

V: Waar vind ik mijn inloggegevens (gebruikersnaam, wachtwoord)?

A: Deze gegevens staan vermeld op de DAF Club Nederland lidmaatschapskaart.

V: Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

A: Je kunt deze gegevens opvragen bij het secretariaat van DAF Club Nederland (secretariaat@dafclub.nl) .

V: Ik heb een bestelling gedaan, maar geen bevestiging van mijn bestelling per E-mail ontvangen, wat moet ik doen?

A: De oorzaak van dit probleem is meestal dat het opgegeven E-mailadres niet klopt of dat hier een typefout in zit. Om zeker te weten dat je bestelling in goede orde is ontvangen kun je contact opnemen met het onderdelenmagazijn van DAF Club Nederland (magazijn@dafclub.nl of 06-15 26 64 14). 
Vermeld s.v.p. het lidnnummer en de orderdatum. Wanneer je toch graag een E-mail bevestiging wilt kun je het beste een bericht sturen aan de webshopbeheerder, wederom met vermelding van lidnummer, orderdatum en het E-mailadres waar de bevestiging naar toe moet worden gestuurd.

V: Ik wil een onderdeel bestellen maar kan dit niet vinden in de webshop. Hoe kan ik dit onderdeel bestellen?

A: In de webshop zijn alleen de meest gevraagde onderdelen te bestellen. Wanneer een onderdeel niet in de webshop aanwezig is kun je het ook niet via de webshop bestellen. Je kunt in dat geval het beste contact opnemen met het DAF Club Nederland onderdelenmagazijn (magazijn@dafclub.nl  of 06-15 26 64 14). Vermeld s.v.p. bij alle vragen je lidnummer en zo veel mogelijk details over het onderdeel dat je zoekt.