Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: reële vraagprijs DAF 46

reële vraagprijs DAF 46 1 maand 2 weken geleden #11772

Hallo,

Mijn DAF 46 uit 1977 wil niet meer starten, denk een brandstofprobleem. Ik heb er al meer tijd ingestoken dan mij lief is, dus hij mag weg voor de liefhebber. Echter....wat is een reële vraagprijs? auto is APK gekeurd, taxatierapport 2019 is aanwezig met als taxatiewaarde €4313. voorzien van 5 nieuwe banden waarmee na montage amper is gereden.

wie kan mij helpen met een reële vraagprijs?
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 1 maand 2 weken geleden door M Oldenburger.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

reële vraagprijs DAF 46 1 maand 2 weken geleden #11774

• J.P Koldewijn
  • J.P Koldewijn's Profielfoto
  • Fresh Boarder
  • NULL
  • Ontvangen bedankjes 1
Feitelijk wat de liefhebber er voor over heeft. Ik zie de prijzen van de 46, naar mijn idee volkomen terecht, stijgen de laatste tijd. Maar een niet lopende is moeilijker te verkopen, tenzij aan een sleutelaar. Zo groot zal het probleem toch niet zijn? Met deze taxatiewaarde en niet lopende, hmmm tussen de 1500 en 2500. Wel rijdende zou ik tussen de 3000 en 3500 denken. Neem aan dat het een gaaf exemplaar is van binnen en buiten, maar geen topstaat?
Slechts mijn gedachten wel gebaseerd op wat ik zo zie aan vraagprijzen.En uitgaande van geduld bij verkoper :)
Groet, Jeroen

reële vraagprijs DAF 46 1 maand 2 weken geleden #11782

Heb besloten toch maar zelf het probleem op te lossen. voorlopig staat ie niet meer te koop ;-)
Tijd voor maken pagina: 0.145 seconden